Retourneren Junior Steps
Vragen over retourneren
Kan ik een artikel terugzenden?
Voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen, dan kan je jouw pakket terugsturen binnen de 14 dagen na levering van het product. Met andere woorden, jouw pakket moet ten laatste de 14de dag na levering aan een Bpost punt worden afgegeven.
U kan er ook voor kiezen om bij ons in de winkel gratis te ruilen, wel binnen de 14 dagen na levering van het product.
BELANGRIJK:
Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en bestelbon kunnen teruggestuurd of geruild worden. Bij schoendozen is het belangrijk dat ze onbeschadigd aankomen.
Hoe moet je retourneren?
Indien je retourneert uit één van de volgende landen (België, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Spanje, Italië, Polen, Zweden, Denemarken, Ierland, Finland of Portugal) dan gelden de volgende stappen voor jou:
- Meld je retour aan via ons retourportaal:
- Vul je bestelnummer en postcode in.
- Je ontvangt het retourlabel via e-mail zodra je retour geregistreerd is.
- Print het retourlabel af en kleef het op de buitenzijde van je pakket. Let op: niet op de originele schoendoos.
- Geef je pakket af in een bpost-punt naar keuze.
- Bewaar steeds je afgiftebewijs.
- Terugbetaling (excl. initiële verzendkosten) gebeurt uiterlijk binnen 7 werkdagen.
Er wordt een retourkost afgehouden: €7,95 voor België, €8,95 voor Nederland en Luxemburg, €9,95 voor Duitsland en €10,95 voor Frankrijk. (Staat jouw land er niet tussen? Kijk dan hieronder verder.)
Retourneren vanuit een ander land?
Staat jouw land niet in de bovenstaande lijst? Dan kan je je bestelling alsnog terugsturen binnen 14 dagen na levering. Meld je retour vooraf telefonisch via (+32) (0)11 81 66 79 of per e-mail via info@juniorsteps.be.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument.
ADRES VOOR RETOURZENDING:
Junior Steps
Heuvenstraat 36
B-3520 Zonhoven
België
Welke artikelen komen niet in aanmerking voor retour of ruil?
- Gedragen schoenen of gebruikte lederwaren.
- Schoenen met (licht) beschadigde zolen.
- Schoenen zonder oorspronkelijke verpakking.
- Schoenen waarvan toebehoren zoals veters, inlegzolen, extra zakjes ontbreken.
- Lederwaren waarvan de oorspronkelijke verpakking werd beschadigd.
- Verkeerd gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen.
- Artikelen die overdreven slijtage vertonen.
Krijg ik mijn geld terug bij een retournering?
Nadat U ons op de hoogte hebt gebracht van een terugzending kijken wij na of het geretourneerde product zich in de originele staat bevindt. Daarna zorgen wij ervoor dat het door u betaalde bedrag, excl. initiele verzendkosten, uiterlijk binnen de 7 werkdagen wordt teruggestort.
Junior Steps betaalt U terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.


