Vragen over verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

  • GRATIS in België, bij minimum aankoop van 75€. ( Verzendkosten Belgie is 4.95€ )
  • GRATIS in Nederland en Luxemburg, bij minimum aankoop vanaf 85€. ( Verzendkosten Nederland en Luxemburg is 5.95€ )
  • GRATIS in Duitsland, bij minimum aankoop vanaf 100€. (Verzendkosten Duitsland is 6.95€)
  • GRATIS in Frankrijk, bij minimum aankoop vanaf 100 €. ( Verzendkosten Frankrijk is 6,95 € )
  • Zwitserland: altijd een verzendkost van 19,95€
  • Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Hongarije : altijd een verzendkost van 12,95€
  • Oostenrijk: verzendkost van 13.95€

OPGELET: Bij solden en outlet artikelen betaal je zelf de verzending, ongeacht het bedrag.

Hoe gebeurt de levering?

De levering gebeurt door bpost. De levering gebeurt op het door u verkozen adres (thuisadres, kantoor...). Binnen België voorzien wij ook mogelijkheid tot levering in het door u gekozen afhaalpunt van bpost of levering in de bpost-pakjesautomaat (24u/24u - 7d/7d).

Wat zijn de levertijden?

Voor leveringen binnen België proberen we de door de klant verkozen leveringsdatum, inclusief levering op zaterdag, te respecteren, uitgezonderd bij betalingen via bankoverschrijving, waarbij we pas tot verzending kunnen overgaan ten vroegste op de dag van ontvangst van de betaling op onze bankrekening.

Voor leveringen buiten België proberen wij zo spoedig mogelijk te leveren, met als richttermijn tussen de 3 en 7 werkdagen. Wegens uitzonderlijke omstandigheden kan deze verkozen leveringsdatum of leveringstermijn overschreden worden tot maximaal een leveringstermijn van 30 dagen. Bovendien zijn we niet aansprakelijk indien de leveringstermijn overschreden wordt door toedoen van de vervoerder (bpost of partner in buitenland), evenmin bij verlies van de goederen of bij staking.

Wat gebeurt er als er bij levering niemand thuis is?

Enkel voor leveringen binnen België:

Indien u niet thuis bent op het moment van levering, zal bpost een briefje achterlaten. U hebt 14 dagen tijd om het pakket te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht is aangegeven. U kunt aan een derde persoon vragen om de zending te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht staat. Wie het pakket gaat afhalen moet het ingevulde en door de bestemmeling ondertekende afwezigheidsbericht meenemen. Voor verdere vragen, waaronder de aanvraag van een tweede aanbieding van uw zending, kunt u de klantendienst van Bpost contacteren op het nummer 022 012345.

© 2024 Thimac BV - Grote Eggestraat 23, 3520 Zonhoven (België) - BTW BE 0884.080.368
Privacy policy - Cookie policy - Sitemap Quoted: Websites met méér