Algemene vragen
Is er een prijsverschil tussen de prijzen in de winkel en de webshop?
De prijzen in de webshop zijn dezelfde als de prijzen in de winkel.
Hoe nauwkeurig zijn de foto’s op de website?
We hebben een professionele fotostudio om foto’s te maken van alle producten. De kleur die op het scherm van uw computer getoond wordt, kan verschillen vertonen met de werkelijke kleur van het artikel. Wij doen er echter alles aan om onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen zodat u als klant voldoende informatie krijgt.
Krijg ik een kortingsbon als ik online een bestelling doe?
Bij bestellingen die u online doet, geven wij geen kortingsbon mee. Dit is enkel als u in de fysieke winkel een aankoop doet. Ook als u komt omruilen in de winkel, krijgt u geen kortingsbon mee.
Kan ik mijn gezinsbondkaart gebruiken in de online winkel?
In onze online winkel kan u geen gebruik maken van uw gezinsbondkaart. Er wordt geen spaarbedrag bijgezet en er kan ook geen betaling gebeuren met een afname van de kaart.
Wat als schoenen niet meer in voorraad zijn?
Junior Steps verkoopt voornamelijk exclusieve kinderschoenmerken waardoor bijbestellingen vaak niet mogelijk zijn. Ook krijgt de winkelverkoop voorrang op de online verkoop. Het is dus mogelijk dat er online een bestelling wordt geplaatst maar dat dat product tegelijkertijd in de fysieke winkel wordt verkocht. We proberen dit zo goed mogelijk te vermijden maar we kunnen dit niet altijd verzekeren. Indien dat toch heeft plaatsgevonden, dus de door u bestelde producten zijn niet meer voorradig, dan contacteren wij jullie persoonlijk via e-mail en dan storten wij het door u betaalde bedrag zo snel mogelijk terug.
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling?
Contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst van uw producten onze klantendienst via mail, info@juniorsteps.be, of telefonisch (+32) (0) 11 81 66 79, met vermelding van uw productnummer, uw bestelbonnummer en het probleem.
Er is iets mis met een artikel van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Voordat onze producten worden verstuurd, worden ze onderworpen aan een strenge kwaliteitscontrole. Indien er toch een probleem is, gelieve dan met ons contact op te nemen via mail info@juniorsteps.be of telefonisch op nummer 0032 11 81 66 79. Dit met vermelding van uw productnummer, uw bestelbonnummer en het probleem.